Openstaande meldingen

Openstaande meldingen

Call IDDatum openenCategorieOmschrijvingAfdelingStatus
0005785630-01-2023IncidentToegang geweigerd verwijderen bijlage Goedemorgen, Wij krijgen foutmeldingen bij het verwijderen van bijlage dat wij geen toegang zouden hebben. Kunnen jullie dit oplossen? In dit geval mijn collega Parand.IM SupportWachtstand
0005781725-01-2023IncidentBasispartij krijgt geen "Trace Info" na inslag - Productomgeving: FobisPM versie 9.16 Aangezien dit de eerste mail is die jullie van mij krijgen zal ik me even kort voorstellen ?? Mijn naam is Lennard. Ik ben al een aantal jaar werkzaam bij Ferdinand Zandbergen, maar ben pas sinds kort betrokken bij FOBIS ter ondersteuning van Wessel. Ik heb een kleine vraag. Na het inslaan van een basispartij zou het tabblad Trace Info geactiveerd moeten worden in het partijscherm. Nu hebben wij een inkooporder waarbij de inslag niet helemaal goed is gegaan. Hierdoor zijn er twee basispartijen ontstaan waarvan één met Trace Info en één zonder. De voorraad is echter door ons overgeboekt naar de andere basispartij onder deze order, BP9912300057714 omdat dit nummer ook bij het externe vrieshuis gebruikt wordt. Is het achteraf mogelijk om Trace Info toe te voegen aan deze basispartij? Zo ja, kunnen wij dat zelf doen? Horen het graag!IM SupportOpen
0005765611-01-2023ProbleemProbleem in 1. PM: Partijtoewijzing partijselectie popup [2816] Er zit een fout in scherm 2816 in de kolom verwacht & beschikbaar indien er planpartijen zijn i.c.m. batches. Hier wordt het aantal weergegeven van de orderregel i.p.v. van het batch aantal. Hierdoor lijkt het of we meer verwacht en beschikbaar hebben dan daadwerkelijk het geval is. Kan dit opgelost worden? Zie onderstaande screenshot met een voorbeeld: Er worden twee planpartijen gemaakt o.b.v. de twee batches. 1 van 172 stuks en 1 van 258 stuks (totaal 430 stuks = orderregel aantal). In scherm 2816 worden de twee partijen beidde met 430 stuks weergegeven (totaal dus 860 stuks) i.p.v. 172 stuks en 258 stuks. Order: Scherm 2816: Zie mail in de bijlageFobis PSOpen
0005713928-11-2022Incident We hebben weer gevallen waarvan de toewijzing niet ingeladen wordt bij scherm 2816. Twee collega’s zaten gelijktijdig hetzelfde artikel te bekijken (zie onderstaande screenshots). Zoals te zien is bij de ene alles beschikbaar en de andere niet (en deze stonden al op andere orders geselecteerd voor het openen). We hebben hierdoor weer meer verkocht dan wij beschikbaar hebben en dit veroorzaakt daardoor grote problemen. Graag nogmaals onderzoeken hoe het kan dat deze data soms niet ingeladen wordt. Ik hoor graag, alvast bedankt.IM SupportWachtstand
0005659118-10-2022ProbleemProbleem in 1. PM: De afdeling verkoop meldt dat er in het toewijsscherm af en toe de kolommen “Verwacht” en “Toegewezen” leeg blijven. Zie hieronder een screenshot van vanmiddag met daaronder het screenshot hoe het er uit zou moeten zijn. Deze kan erg vervelend uitpakken, aangezien we zo voorraad dubbel zouden kunnen verkopen. Ik heb zelf even snel geklikt, maar kon het probleem niet reproduceren. Zouden jullie dit na kunnen kijken? ZIE MAIL IN BIJLAGE VOOR HELE MAILWISSELINGIM SupportWachtstand
0005550130-06-2022Aanvraag Algemeen: Sinds eind april gebruikt de klant FobisPR – Labeling op RBK07 om dozen te wegen en per doos een label te printen. Bijvoorbeeld: Op een pallet staan 40 blokken vlees, per blok vlees 1 doos Elke doos een sticker Partij informatie (productiedatum en THT) toevoegen Wens: Mogelijk om meer informatie over de partij te selecteren en toe te voegen op het label. - Productiedatum - Gekoppeld aan een partij of productdrager - THT Probleem: Probleem is dat we op de PR bij labeling enkel de order kunnen selecteren en niet de bijbehorende pallet/partij dus PR niet kan weten welke datum er op het rapport komt.IMOpen
0005364924-01-2022IncidentUser RBK14 aanmaken, kopie van RBK13 check op licentie, deze moet komen op nieuwe terminal PC-20560IMOpen