Afgesloten meldingen
Afgesloten meldingen
Call ID | Datum openen | Categorie | Omschrijving | Afdeling | Status |
---|---|---|---|---|---|
00062867 | 20-03-2024 | Wijziging | PC-20322 Touch screen defect. Interne getest lijkt soms wel te werken maar reageerd met name rechtsonder niet goed.
SO:20240815 Oplossing: Aangezien Hoogvliet binnenkort gaat stoppen met de Centrale Slagerij is het niet meer benodigd om het scherm te repareren. | II&S | Solved |
00062613 | 01-03-2024 | Incident | Goedemiddag,
Afgelopen week hebben wij onze uitprijsterminal vervangen (Lijn 9).
Zouden jullie het VNC wachtwoord hiervan willen aanpassen naar : crwus6
Oplossing: is aangepast! | II&S | Solved |
00062474 | 24-02-2024 | Incident | terminal doet het niet meer.
BLRBK119 terminal doet niets meer, PC-20322
deze word vervangen door: PC-19832
aangesloten is een scanner
Oplossing: aangepast | II&S | Solved |
00061472 | 05-12-2023 | Probleem | tenProbleem in Fobis Lijnbeheer versie 11.1.
Fouten geconstateerd in PRD en kunnen reproduceren in ACC.
Foutmelding: EAssertionFailed at adress 026D3B20: OrhSysID(171008)
van OrderLineSysId(958982) komt niet overeen met ingevulde OrderSysId(171009)
Extra info:
Registration details: "V2P " Registration from Station=HVFOBISP01 and User=0 for Order=171009 (Id=347571010), with 1 StockMovements and 0 Packages and 0 Times; StockMovements:
OrderLine=958982 Aantal=29 Gewicht=9,67, Herkomst: Partij=520105 (Id=DP9912300520049) Artikel=665 (Id=SNIT_0008) Locatie=35 (Id=UP09), Bestemming: Partij=521013 (Id=PP2311240520957) Artikel=1031 (Id=718698) Locatie=35 (Id=UP09)
Ordernummers:
347571009 Schnitzel Gepaneerd 2st BLK1*
347571010 Schnitzel Zigeuner 2st BLK1*
Artikelnummer grondstof: SNIT_0008 Varkensbvnbil zd BLK1* - Prod. Oplossing: Released | IM | Solved |
00061346 | 24-11-2023 | Incident | Goedemiddag,
Sinds de laatste update is het een aantal dagen goed gegaan, echter heb ik sinds gister weer de melding gekregen dat de labels spontaan niet meer uitgeprint worden in de productie.
Zojuist is dit probleem weer voorgekomen vandaar mijn mail.
We hebben het op kunnen lossen door de PR service uit- en aan te schakelen, maar dit is niet de bedoeling natuurlijk.
Zie bijlage voor de complete mail Oplossing: Aanvulling, L07 is ook omgezet. De aangepaste labels zijn nu live gezet in productie. | IM Support | Solved |
00061187 | 10-11-2023 | Incident | Ik wil de urgentie nu echt gaan opschalen naar HOOG.
Vanmorgen is er tijdens het inwegen bij ontvangst ineens spontaan de welbekende BCD foutmelding naar voren gekomen. Dit was nu niet tijdens de start van de dag want er was al een ruim uur gewerkt bij ontvangst.
Deze foutmelding hebben we snel kunnen oplossen door het resetten van de RBK PR Service.
Nu is bij de Maal ingaand PC-20319 de verbinding tussen de vloerweegschalen binnen Fobis weg en ook niet meer te herstellen tot op heden.
Het schijnt dus nu echt niet meer een incident te zijn dat er iets gebeurd maar eerder de vraag wanneer het gebeurd op een dag. Bij stilstand is hierdoor de impact ook groot en dus niet wenselijk.
Gaarne verzoek ik RBK om eens goed te gaan kijken waar deze problemen nu zitten en bepaalde zaken gaan uitsluiten. Voor de update hebben we hier totaal geen last van gehad en onze werkwijze is tot op heden niet veranderd.
• Is de update niet goed gegaan ?
• Zijn er bugs aanwezig maar niet verteld ?
• Is net netwerk instabiel of zijn de verbindingen slecht ?
• Zijn er problemen op de Slagerij server en/of de Fobis Server ?
Graag zou ik willen dat er punten nu uitgesloten gaan worden zodat we kunnen kijken waar de oplossing zit.
De tijd van pleistertjes en verbandjes zijn nu voorbij en de behoefte naar een oplossing is nu echt zeer groot.
Gaarne spoedig een reactie en de stappen die er genomen gaan worden om deze problematiek op te lossen. Oplossing: Probleem doet zich niet meer voor | IM Support | Solved |
00061186 | 10-11-2023 | Incident | Telefonische melding:
Lorenzo meldt dat station RBK102 de kopp[eling met de weegschaal kwijt is.
Maurice is daar gisteren bezig geweest in de ACC/TST omgeving gaf hij aan. Misschien dat daar het probleem zit? Oplossing: het blijkt dat ze op een teststation RBK102 ingelogd zijn, deze houd de koppelingen met de weegschalen vast. | II&S | Solved |